Skriv din beskrivning här!

10 februari

Idag var det verkligen tillbaka till verkligheten! 
Skolan hela dagen sen hem en snabbis för att egentligen bara vända och åka till jobbet. Stängde ikväll så kom hem för en timme sen ungefär. Och nu ligger jag i sängen och ska läsa lite körkort sedan sova för imorgon väntar första delen av gymnasiearbetet. Är nog egentligen mer taggad än nervös, ser detta som en chans att visa vad jag kan och har övat på under några veckor. 
Fick köra en ny bil hem från jobbet idag och den var så otroligt skön att köra så nu vill jag bara jobba massa så jag kan köpa en bil! Kanske bör ta körkortet först hehe. 
Imorgon efter skolan ska jag först fixa Felicias fransar sedan klippa Joar och förhoppningsvis elias också. Åh älskar att vara igång igen. Puss och godnatt 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback