Skriv din beskrivning här!

14 februari

Glad alla hjärtans dag goingar! Valde att ge mig själv lite uppskattning och köpte blommor efter jobbet. Tyckte dom var så fina så kunde inte låta bli! 
Jag har jobbat både igår och idag. Har varit helt sjukt mycket folk vilket gjort att det har varit jätte stressigt. 
Igår blev det lite mellomys med Sara, Felicia och fedde. 
Ser verkligen inte fram emot kommande vecka då jag jobbar 5 av 7 dagar, +att det är gymnasiearbete på torsdag igen och denna gång permenant. Min lärare sa för 2veckor sen "det är ju inte bra men du börjar ju förstå det här nu" Har jag hunnit öva något sedan dess? Nä, hur kommer det gå på provet? Åt helvete rent ut sagt. Kommer bli glad bara jag lyckas rulla hela huvudet på 60 min. Godnatt! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback