Skriv din beskrivning här!

17 februari

Hej på er! Har precis haft Julia här på en klippning och nu ska jag ta tag i livet. När jag kom hem från skolan var jag så trött och är fortfarande trött men ska göra några saker som måste göras. Så som att lämna in en uppgift, betala fakturor och plugga annat. 
Ska försöka lägga mig tidigt ikväll för imorgon behöver jag vara så fokuserad jag bara kan på permanentrullningen. Längtar efter beskedet ''du är ej godkänd cornelia'' yeah i know. Ännu en sak att ha ångest över under lovet. yeeey. 
Försökte dock lägga mig tidigt igår men kunde inte alls sova så försov mig imorse.. Har fått jätte ont i handleden igen och det värkte hela kvällen så tror det berodde på det också. Men idag har det varit bättre. 
Har annars idag haft en jätte bra dag. Hade en super rolig frisörlektion och sedan var min andra lektion inställd så jag och mathilda gick till espresso house och pluggade. Hade fikat klart innan jag kom på att jag skulle ta en bild. Good job..Så nu ska jag ta mig i kragen och börja, puss. 


Mysigt o fika :)

2016-02-18 · 02:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback