Skriv din beskrivning här!

19 februari

Äntligen fredag och lov! Dock blir det inte jätte mycket lov för mig då jag jobbar 6 av 7 dagar. Men nu får jag två dagar ledigt så det ska bli skönt. 
Igår hade vi permanentprovet.. Kände efter halva huvudet att det blev fel redan från början och jag kände verkligen för att kasta in handuken men fick skärpa till och tänkte att jag var tvungen att rulla in hela håret iaf. Och vet ni vad? Jag blev godkänd. Asså jag fick tårar i ögonen för jag blev så chockad. Var 110% säker på att jag inte skulle bli godkänd, det tror jag ni förstått haha. Men blev så sjukt glad och är så lättad över att det är klart. Fram till 22 maj iaf när delprovet är.. Men har lite tid att öva tills dess! 
Efter skolan klippte jag David sedan åkte jag till Felicia och bastade med henne och Sara. 
Idag har jag varit på praktiken hela dagen. Har verkligen varit jätte lugnt idag så jag fick sätta mig i stolen och bli lite ompysslad. Klippte av några cm och blev stylad. Hade lite panik när jag väl satt där men nu känns det jätte skönt att ha fått bort de slitna topparna! 
Ikväll har jag inga planer så ska bara vara hemma. Fota lite smink som jag har köpt och tänkte visa här. Det var länge sen jag visade vad jag köpt. Förut visade jag allt verkligen haha. Hoppas ni får en fin kväll, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback