Skriv din beskrivning här!

8 februari

Hej på er! 
Idag har jag varit hemma hela dagen för jag är fortfarande sjuk.. Imorgon har vi inga lektioner så ska kurera mig imorgon också. Sedan är det tillbaka till verkligenheten. Har varit ifrån jobbet alldeles för länge och det verkar som folket tycker det också. Har fått 6 nya kunder bara idag så har bokat in alla 2 veckor framöver så nu blir det full rulle. Så imorgon ska jag sova, sova bara så jag blir frisk och äntligen kan börja jobba och så småning om börja träna. Längtar ihjäl mig. Åh blir så glad av att ha saker inplanerade såhär. Nu ska jag sova, godnat
När man inte har varit fixad på flera dagar får man ta en gammal selfie
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback