Skriv din beskrivning här!

14 januari


På tal om ingenting så fick jag en fråga om vart jag gör mina fransar, och dom gör jag hos Linda Klingvall som förresten är den bästa någonsin!! Kommer aldrig sluta gå hos henne.

Nu har jag städat undan det mesta i mitt rum och resten får jag ta imorgon. 
Jag har varit i full fart heeela dagen. Gick i skolan som vanligt, sprang upp på stan och köpte färg till mamma mellan lektionerna. Efter skolan fixade jag fransarna på Felicia och sedan åkte jag och mamma direkt och hämtade ut mitt löshårspaket. Så nu har jag alla grejer hemma och kan sätta igång! 
Sedan åkte vi och köpte mat som vi snabbt slängde i oss innan vi sätte igång och färgade mammas hår. 
Hon är min modell till gymnasiearbetet och senast vi färgade det så blev topparna mörkare och så får det inte bli så vi räddade upp det idag och det blev så fint, med lite lite mörkare botten. 
Så nu kan jag ÄNTLIGEN slänga mig i sängen och sova. Imorgon väntar en heldag på praktiken med förhoppningsvis massa kunder. Sen är det äntligen helg och jag ska bara sova massa!!
Imorgonkväll ska jag bara vara hemma och jobba. Det är dags för mig att höja priser så det ska jag ta tag i imorgon. Godnatt 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback