Skriv din beskrivning här!

22 januari

Vilken hektisk vecka det har varit! Idag är det fredag och jag behöver verkligen sova nu. 
Har haft en ledig dag denna vecka utanför skolan, vilket var igår och då satt jag mest och hade ångest över att jag behövde plugga. 
I måndags och onsdags hade jag 2 franskunder och efter kunden i onsdags klippte jag 2 stycken. I tisdags hade jag kund i skolan som drog över jätte mycket efter lektionen och efter det åkte jag till gymmet. 
Idag har jag varit på praktiken hela dagen och haft en klippkund och en fönkund. 
Imorgon jobbar jag 10-18 sen ska jag åkte till gymmet, och söndag jobbar jag några timmar också. Sen ska jag klämma in plugg där också
Så denna helg kommer bara bestå av jobb och plugg ungefär. Har redovisning på måndag som bara är halvklar. 
Nu är jag så trött så ska hoppa i säng nu, godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback