Skriv din beskrivning här!

26 januari

Lunch hos Matilda igår<3

Hej på er! nu har jag precis kommit hem och ska snart iväg igen. 
Har varit i skolan som vanligt idag, dock inte haft några kunder utan egentligen bara mysdag. Räknat ut priser och fikat. Gick till körskolan en stund men mådde så dåligt så var tvungen att åka hem. 
Min förkylning har blivit värre igen och nu är jag jätte förkyld. Börjar bli så trött på detta nu, har varit fram och tillbaks sen i december. Kan jag få bli helt frisk snart.. 
Ska in till stan igen och käka med Sara och Felicia. Vi har aldrig tid och ses längre så man får vara glad när det funkar någon dag. 
Vi skulle ha gått till gymmet efter men jag kommer åka hem istället, kommer inte bli bättre av att springa på bandet direkt.. 
Imorgon går jag i skolan och direkt efter jobbar jag, så kommer vara hemma efter 22 imorgon så kommer vara såå himla trött. 
Ska försöka uppdatera om de resterande dagarna av veckan längre fram, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback