Skriv din beskrivning här!

28 januari

Vad gör jag nu då? blekning borde inte säljas så lättillgängligt för mig, mitt hår lär gå av när som.. 
Nä sanningen är att jag bara gnuggade in det lite i längderna för att mina masker ska ta bättre. Har ni märkt att jag är beroende? Inte nä men då vet ni nu. Jag klarar ärligt inte att gå utan att använda det. 

Igår kom jag hem sent efter en för lång dag. Mådde inte alls bra under dagen, kände mig nästan lite febrig och hade ont i kroppen. Och sen direkt till jobbet i några timmar.. Jag mådde INTE när jag kom hem alltså, usch. 
Idag efter skolan gick jag direkt till praktiken i några timmar för imorgon ska jag vara ledig. Då ska jag till försäkringskassan och lämna lite papper sedan ska jag nog möta upp Sara en snabbis innan jag ska till Linda och fixa mina fransar. Sen på kvällen ska jag på middag till Isabell som fyllde igår, och sedan blir det strömpis! Har inte varit ute sen annandagen så det är väl dags nu haha. Ska strax lägga mig för jag är helt sjukt trött, godnatt 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback