Skriv din beskrivning här!

30 januari

Igår hade jag en så himla bra kväll med så mycket bra människor! 
Började kvällen med lite mat och mys hemma hos isabell innan vi drog till strömpis. Träffade både gamla och nya vänner haha. Sedan där någonstans gick det snett och jag blev själv så ringde mamma så hon fick hämta mig. När jag kom hem mådde jag ärligt piss. Trodde aldrig jag skulle orka ta mig från garderobsgolvet till min säng haha, all ork bara försvann. Runt 5 kom jag i säng och vaknade 10 imorse helt förstörd. Så ikväll ska jag lägga mig i tid för att få igen lite sömn. Annars idag har jag faktiskt varit uppe på stan och kollat lite, klippte min morfar och umgåtts med mamma mest. Imorgon ska jag och mamma ta en roadtrip någonstans tänkte vi, får se vart det blir. 


Áh det ser ut som en underbar kväll och natt! :) Kram!

2016-01-31 · 14:18:08

Vilka härliga bilder ;)
Åh tråkigt att du mådde så dåligt, hoppas du blir bättre snart :D

2016-01-31 · 14:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback