Skriv din beskrivning här!

9 januari

Mycket hinner hända på bara några dagar. I Torsdags var jag på löshårskurs så nu är jag utbildad inom löshår!! Så nu väntar jag på att paketet med alla saker ska komma hem så jag kan sätta igång. Vi fick testa på varandra så jag satte i några lila slingor i mitt hår, syns inte så mycket men det ger lite extra effekt. 
Så är någon sugen på lite löshår får ni jätte gärna höra av er! 
På kvällen gick jag ut och åt med brudarna på pinchos sedan gick vi till pitchers och mös bara. 
Igår hade jag och mamma en heldag tillsammans. Åkte till kumla och hämtade mina fransgrejer som jag har beställt. Åkte sedan in till stan för att luncha och jag passade på att klippa mina kusiner. Efter det åkte vi hem bytte bil och hämtade min säng på mio. YEEEEY är så glad och sov i den inatt och jag sov såå bra. Hade 120 säng förut och jag tyckte det var så litet så nu när jag har 160 så ligger jag i ena hörnet av sängen haha. Är super nöjd och ska absolut visa er men ska köpa lite mer kuddar, större täcke oså. Ni får se när det är helt klart. 
Idag har jag hängt med Nils. Vi har varit på stan och käkat och bara catchat up lite. 
Så nu är jag hemma och ska strax åka iväg och handla lite mys till ikväll. Puss


vart gör du dina fransar? :)

2016-01-10 · 01:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback