Skriv din beskrivning här!

hår

Jag får ofta frågan om jag har färgat håret, nästintill varje dag faktiskt. Jag har inte färgat mitt hår på en månad utan använder mig av dessa två masker varje gång jag tvättar mitt hår. 
Eftersom mitt hår är blekt och har orange/gula toner så väljer jag att använda en lila färg för att dämpa det. 
Den lila till höger är verkligen lila och jätte mörk, därför brukar jag ta 1 pump av den sedan tar jag ungefär 3 pump av den silvriga som är ljus lila och sedan en näve vanlig hårinpackning, blandar ihop och sedan smetar jag in det i hela håret. 
Detta gör jag varje gång jag tvättar mitt hår för att färgerna går ur efter en tvätt. Därför ser mitt hår alltid olika ut, ibland är det mer lila ibland mer grått. Just nu är det väldigt lila pga av att den silvriga tog slut.. 
Dessa köper jag på lykobutiken på marieberg och kostar runt 250 i think. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback