Skriv din beskrivning här!

Nyår

Gott nytt år! Hoppas alla har haft en bra dag idag! 
Igår hade jag världens längsta dag, 6h på jobbet sedan stressa hem för att fixa mig och sedan iväg på nyårsmiddag. Hade en super mysig kväll tillsammans med bra tjejer. Sedan drog vi oss mot slottet och firade in nya året. Jag virrade runt mellan alla kompisgrupper för att få träffa alla haha. Sedan bar det vidare mot efterfest. Jag tog det väldigt lugnt och hade en riktigt bra kväll!
Känslan att få vakna upp i min säng och känna att jag inte har några måsten och får ligga här hela dagen! 
Här ovan ser ni bilder på mig från förra nyår och igår. Alltid roligt att jämföra. Mitt hår har absolut blivit finare, den färgen jag hade förra året är inte okej. Inte min stil alls. 
Tråkigt att jag stressa så mycket och inte hann ta några bra bilder.. Var jätte nöjd med mitt smink men det blev inte alls lika fint på bild tyvärr.. JAJA Hoppas ni har fått en bra start på 2016!! PUSS


Härliga bilder :)

2016-01-02 · 09:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback