Skriv din beskrivning här!

bal 2016

Alltså denna kväll. Vart ska jag börja? 
Har varit så nervös inför denna dag. Drömt om att allt ska bli perfekt och att jag ska känna mig som en prinsessa. And I did!
Började dagen på skolan och fick hjälp av en underbar tjej i 2an som hjälpte mig med mitt hår och gav mig exakt det jag ville ha! Så tacksam verkligen! Sedan började jag fixa mig och blev klar i god tid. Jag som alltid är ute i sista sekund, men inte denna gång. Sedan hängde jag på slottet i nästan 2h och fotade massor. 
Sedan var det middag på ritz och sedan drog jag till strömpis med några polare. 
Klockan är halv ett dagen efter balen och jag sitter fortfarande med samma uppsättning och smink från igår. Har inte orkat ta bort det men ska strax göra det. 
Gårdagen var verkligen så bra och jag har aldrig känt mig finare än igår! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback