Skriv din beskrivning här!

13 mars




Hej på er! 
Igår var det 100dagarsfesten och jag hängde med dessa och massa fler härliga brudar under kvällen. Började kvällen hemma hos Jennie med lite lekar och mys. Sedan åkte vi in till frimis och hade en svinrolig kväll. Drog rätt tidigt till mc och mötte sedan upp Felicia och åkte hem. De som inte har sett min mystory från igår, i feel sorry for you. Linnea var så full och vi hade så roligt hahah. 
Idag fyller min mamma år så vi har haft släkten över på fika. Så mysigt så! 
Har inte haft någon söndagsångest idag heller (inte för att jag någonsin brukar ha det heh) för jag har en himla bra vecka att se fram emot. 
Börjar imorgon med att gå i skolan som vanligt 8-16 men går iväg och jobbar under min håltimme mellan 12-15. 
Och efter skolan blir det gym med Matilda. Så härligt, godnatt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback