Skriv din beskrivning här!

16 mars

Alltså denna dag<3<3<3!!! Har gråtit av så  mycket lycka, & hittat min balklänning. 
Och vädret, hallå? Man bara kan inte må dåligt just nu. Skojar inte att jag har suttit med ett leende hela eftermiddagen. Jag är så sjukt stolt över mig själv och är så glad över att det är mitt eget slit som äntligen lönar sig. 

Nog om det nu. Jag försov mig imorse (som vanligt, yey..) och grät som sagt bort mitt smink innan lunch så allt runt ögonen var liksom borde under mer än halva dagen haha. Gick iväg på rasten och kollade balklänning och efter skolan gick jag och jobbade en stund. 
Nu ikväll har jag faktiskt bara legat i sängen och hunnit duschat.
Imorgon är en helt vanlig torsdag, förutom att jag ska tatuera mig imorgon. Ångesten att jag bestämde plats på kroppen idag, men känner mig fortfarande osäker. Tänker verkligen för- och nackdelar heeela tiden. Men detta får bli bra nu. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback