Skriv din beskrivning här!

8 mars

Hej på er! Det har hunnit gå några dagar nu. 
Jobbade hela helgen och var ganska slut efter det. Igår hade vi sista delen av gymnasiearbetet som var gråhårsfärgning och herrklippning. Tyvärr tog jag inte kort på någon av mina modeller. Men det viktgaste av allt var att jag blev godkänd iallafall. Åh sån lättnad! Det blev problem med färgen så jag trodde jag skulle behöva göra om det men dom tyckte att det var bra ändå. 
Så igår hade jag en så himla bra dag! Var nog lite trött hela dagen så hela kvällen var jag helt flammsig och skrattade åt allt. Sov mycket inatt men var ändå jätte trött idag. Hade verkligen noll energi vilket var tråkigt eftersom vi var i salongen idag.. 
Nu ska jag kolla ikapp några avsnitt av pll som jag har missat. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback