Skriv din beskrivning här!

31 mars

Hello you guys! Oj vilken spännande dag det har varit idag. Försov mig deluxe imorse och vaknade 15 min innan jag skulle åka hemifrån. Sedan har verkligen dagen gått i ett. Har hunnit med både färg och massa fön idag på praktiken. Imorgon väntar yttligare en dag på salongen. 
Fick sluta lite tidigare idag så bestämde mig för att gå ut och gå lite. Haha jo tack det blev en skön runda. Tänk er att man inte haft mens på ett halvår och plötsligt kommer all jävla värk och det gör så ont att man ligger på backen och gråter. Det hände mig idag. 
Sprang mycket längre än vad jag egentligen orkade och pressade mig till max vilket gjorde att jag inte kunde varken stå eller gå rakt. Sen blev det så illa att jag påriktigt satte mig ner på gatan och bara grät. 
O plötsligt kommer en kvinna ut ur ett hus och frågar hur jag mår, om hon kan köra mig någonstans och om jag är skadad. Asså blev så tagen av att någon ens gick ut och frågade! 
Som tur var så släppte det värsta och jag har blivit tejpad nu för smärtan så förhoppningsvis ska jag klara mig utan smärtan imorgon. Det är fruktansvärt när det blir såhär, att all smärta kommer på en gång. Vet aldrig vart jag ska ta vägen, får panik och gråter bara. 
Men nu ska jag sova så jag inte försover mig imorgon igen, godnatt! 
Some randoms




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback