Skriv din beskrivning här!

today

Dagens arbete och lite lunch efter det. Köpte en kappa från Vero moda men är himla osäker.. Har sett en precis likadan fast typ 200 kronor billigare. Och snål som den fattiglappen jag är så funderar jag på hur jag ska göra.. 
Vill shoppa massor egentligen men jag känner att samvetet säger nej. Jag MÅSTE spara mina pengar. Jag är expert på att göra av med allt på ''viktiga'' saker som senare slutar upp som skräp. Logiskt egentligen eftersom dessa saker oftast är smink och jag gör slut på sakerna.. Haha men ni hänger med på hur jag menar hoppas jag! 
Imorgon är det praktik som vanligt och jag hoppas på mycket drop in kunder. Dagen går så mycket fortare då. Godnatt hoppas ni haft en bra dag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback