Skriv din beskrivning här!

1 advent

Här sitter jag med min favorit mask i ansiktet. Har som rutin att varje helg använda denna för att i framtiden kanske bara kanske få fin hy. 
1 advent idag och herregud vad tiden går fort. Denna helg har bara sprungit förbi. Kan också vara för att jag hade hela gårdagen uppbokad med saker. Idag spenderade jag förmiddagen i sängen innan jag åkte och adventsfikade med brudarna. Gårdagen blev verkligen lyckad och kanske lite för hård.. Men hade riktigt roligt iallafall! 
Imorgon är det måndag igen och ny vecka. Denna vecka väntar bara massa roligheter. Inte nog med att vi ska på julbord med jobbet, så ska vi även ha lite mingel och öppethus på salongen på torsdag. Sedan är det en 6 dagars arbetsvecka för mig eftersom jag denna vecka jobbar lördag också. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback