Skriv din beskrivning här!

20 september

Det blir lite tomt här om dagarna. Jag är inte van med att jobba dessa tider som jag jobbar nu vilket slutar med att jag är dödstrött och helt slut efter dagen med sprängades huvudvärk. Det gäller väl bara att bli van antar jag. 
Har ingenting planerat framöver för just nu fokuserar jag bara på jobb. Det ligger så mycket arbete, måsten och vilja bakom såhär i början. Att komma in i salongen, systemet, alla rutiner och sedan få kunder. 
Sedan är det stora steg för mig som person. Att våga mer och inte dra mig tillbaks av osäkerhet som jag annars tidigare lätt gjort. Har insett att varken jag själv eller någon annan vinner på det. Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback