Skriv din beskrivning här!

25 september

Söndag igen och ny vecka väntar. Är fortfarande sådär jobbigt nervös kvällen innan. Har ju faktiskt bara gått en vecka så det är väl inte så konstigt egentligen. 
Veckan som varit har iallafall gått jätte fort och det har verkligen gått bra. Låter väl töntigt men känner bara efter denna vecka att jag växt massor som människa. Känner verkligen att det här är bra för mig och att detta är precis vad jag behöver.
Lyckan just nu över att kunna kalla mig själv som frisör är helt galen. När folk frågar vad jag jobbar med så får jag svara ''jag är frisör''. För bara en månad sen trodde jag aldrig att jag skulle stå här jag är idag. Ärligt så kändes den drömmen för bra för att kunna bli sann. Och nu är jag här. 
Jag har en lång vecka framför mig med massor inplanerat så nu ska jag sova. Hoppas ni haft en bra helg, puss
 


var e din keps ifrån? :)

2016-09-29 · 01:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback