Skriv din beskrivning här!

17 februari

Tbar till en bra dag när man tog en tripp till stockholm över dagen. 
 
Fredag och jag har en ledig helg framför mig. Har längtat ihjäl mig. Denna vecka har varit den bästa och den värsta tror jag. Så mycket behandlingar men framförallt färgbehandligar som jag har haft denna vecka har jag aldrig haft. Super kul verkligen och jag klagar inte. Men har verkligen fått pressa mig själv till max. Göra allt för att bli klar i tid och inte slarva utan fortfarande göra ett bra jobb. 
Denna vecka har varit lite upp och ned. Kände någonstans att jag hamnade i en svacka och allt kom ikapp en. 
Jag är expert på att trycka undan saker jag tycker är jobbiga, och den egenskapen är något jag uppskattar. Men det blir dock jobbigare när allt till slut bara kommer ikapp och på samma gång. Så man bara känner hur man tappar allt. Ingen aning om detta låter vettigt men. 
 
Från en dag till en annan. Känner inte alls så längre. Idag är jag mig och mitt glada jag. Är dock fortfarande sjukt trött haha. Enda nackdelen med mitt jobb. Jag blir så jävla trött. Men klockan är 23 och jag har redan borstat tänderna och ska strax sova. Imorgon väntar gymmet igen och en dag bra. Det har jag bestämt redan nu! Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback