Skriv din beskrivning här!

28 februari

Hej denna gråa och tråkiga tisdag! 

Idag slutar jag tidigt från jobbet så tanken var att åka och gymma men vaknade upp och kände mig så tjock i halsen. Har väl egentligen haft en förkylning på g i några veckor nu men har lyckats trycka undan det med träning och vila. Märker verkligen hur jag lättare blir sjuk om jag stressar och så fort jag slappnar av och ser till att sova ordentligt så känner jag mig frisk igen. 
Vet inte hur bra det är att göra så u längden. Vore ganska skönt om det bara ville bryta ut så man fick det ur kroppen. 
Istället ska jag åka hem och äta en god lunch, dricka te och lägga mig och kolla på film. Det är jag fan värd. Lite extra i detta tråkiga väder. Sedan kommer jag vara på banan igen, frisk och kunna köra på som vanligt. Puss 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback