Skriv din beskrivning här!

måndag 27 februari

Den rosa tröjan med en choker jag har på några bilder nedan är från Gina Tricot! 
 
Hello you beautiful! 
Idag är en sån där dag jag bara vill gräva ner mig. Om jag hade en svacka förra veckan så vet jag inte vad jag har nu. Både igår och idag har liksom allt känts så ensamt. Det är dagar som dessa jag är lite extra glad att jag har det yrket jag har. Så fort jag känner mig nere eller lite ledsen så känns allt bra igen så fort jag kommer till salongen. 
Som idag fick jag klippa av håret på en tjej, från rumpan till axlarna. Så jäkla modigt. Hon lägger sitt liv helt i mina händer (enligt mig som är hårälskare heh). Och det som gjorde mig så fruktansvärt glad var att det blev så bra och hon blev så jävla snygg i det. Ärligt sånna små saker kan göra hela dagen för mig. Eller när en kund imorse kom och sa ''jag vill ha som du klippte sist för det blev så himla bra'' oslagbar känsla! 
Helt galet att när jag började skriva detta inlägget så hade jag inte långt ifrån tårar och nu känns allt så himla mycket bättre. Säger ju att detta yrke är magiskt! Skulle inte vilja byta det mot något annat i världen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback