Skriv din beskrivning här!

2017

1 Januari 2017. 
Idag är början på något nytt för många. En ny start och chans att kanske satsa på nya mål? Göra mer saker, leva mer och bli lyckligare. 
Jag ser inte detta som en ny start. Jag ser detta som en fortsättning. En fortsättning att uppnå mina mål, utvecklas som människa och framförallt leva ett fantastiskt liv. 
2016 har gett mig så mycket styrka i både gott och ont. Jag har fått uppleva svek, glädje och lycka. Jag har fått mitt hjärta krossat, mina drömmar uppfyllda och självförtroendet att våga tro på mig själv. 
Sveken som har fått mig att kämpa ännu hårdare för att bevisa att jag duger. Att jag är bra. Att jag är bäst. 
Drömmen om att få jobba med min största önskan har gett mig så mycket glädje att det pirrar inom mig. 
Jag kommer aldrig sluta kämpa. Att kämpa för mina drömmar och mål. Min framtid. Jag kommer aldrig ge upp med vetskapen om att jag inte gjort allt. Detta är bara början på något alldeles underbart! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback